Osobní schůzka je základem pro nastavení vztahu s klientem a pro profesionální servis.
Zjištění potřeb a poznání klienta, důvodů prodeje
Zjištění stavu nemovitosti
Zpracování tržní analýzy a stanovení správné prodejní ceny
2. Uzavření Zprostředkovatelské smlouvy
Seznámení se s obsahem a povinnostmi Zprostředkovatele
Vymezení podmínek obchodu
Serióznost a profesionalita
Oprávnění nemovitost nabízet a jednat se zájemci o koupi
3. Příprava nemovitosti k prodeji
Perfektní úklid nemovitosti
Řešíme i odvoz starého nábytku, výmalbu, různé opravy atd.
Od „osobnění“ prostoru
Home staging – vhodné doplnění nábytkem či jen doplňky
Zákon č. 318/2012 Sb. vyžaduje, aby prodávající před prodejem zajistil průkaz energetické náročnosti budovy. Nedodržení tohoto zákona podléhá peněžité sankci až 100 000 Kč. Tuto službu vám samozřejmě zprostředkujeme
4. Zpracování prezentace nemovitosti
Zpracování kvalitní prezentace
Profesionální fotografie, video prohlídka, 3D scan či dron (u vybraných nemovitostí)
Webové stránky nemovitosti
Kompletní dokumentace k nemovitosti
5. Zalistování nemovitosti do systému
Nemovitost se vloží do systému a exportuje na hlavní realitní servery
Zpracování PDF prezentace a zaslání klientům v databázi.
6. Marketing nemovitosti
Vypracování „Marketingového plánu“ pro prodej nemovitosti.
Využití moderních technologií
Sociální sítě
7. Prohlídky nemovitosti
Doporučení jak nemovitost připravit na prodej a maximalizovat zisk
Příprava nemovitosti na prodej
V prodeji více než jinde platí, že klient se rozhoduje prvních 20 sekund, jestli Vaši nemovitost koupí či ne.
8. Rezervační smlouva (Dohoda o složení blokovacího depozita)
Dohodnutí podmínek obchodu s kupujícím
Složení Rezervačního poplatku a podpis Rezervační smlouvy kupujícím
Vyřízení úvěru kupujícího
9. Kupní smlouva /Dohoda o převodu družstevního podílu v bytovém družstvu